"...Europa zrodziła się w pielgrzymce, a chrześcijaństwo jest jej językiem ojczystym". /J.W.Goethe/. Niech w sercach naszych zabrzmi radosna AVE pieśń, Niech nigdy nie ustanie pozdrowień AVE moc, Ty naszym hymnem stań się MODLITWĄ naszą bądź! AVE MARYJA woła cały świat - hymn Biura Pielgrzymkowego AVE. 15 sierpnia 2016  Biuro AVE obchodzi swoje "25"-te urodziny. Polecamy Bogu nasza prace i radości i dziękujemy za nieustanna opiekę - tym razem w sanktuarium Cudownego Medalika w Paryżu
Turystyka wyjadowa
sprzedaż online
Turystyka przyjadowa
sprzedaż online
sprzedaż online
Bilety Online
Bilety lotnicze
Bilety promowe
Znajdź pociąg







Informacje dla Zamawiającego pielgrzymkę
ZAPRASZAMY: Wspólnoty parafialne, grupy modlitewne, stowarzyszenia, kluby katolickie, do skorzystania z Naszego 25 letniego doświadczenia organizacji pielgrzymek. Aby pielgrzymka była owocnym przeżyciem duchowym, a trasa przebiegała zgodnie z Waszym życzeniem i oczekiwaniem prosimy uzupełnić jedno z trzech podanych formularzy zamówienia wstępnego. KLIKNIJ W KAFELKI
Wstępny formularz zgłoszeniowy pielgrzymki - nie zobowiązuje pytającego do skorzystania z naszych usług, jest dla nas pomocnym instrumentem w celu przygotowania dla Was oferty TRASY PIELGRZYMKOWEJ zgodnym z Waszym oczekiwaniem - dlatego bardzo prosimy o jego wypełnienie. W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt  pod numerem 32 205 38 3032 205 38 30. Pomoże nam spełnić Wasze oczekiwania i tak skonstruować program aby był nie tylko ubogaceniem duchowym ale mieścił się także w Waszym budżecie finansowym. Jako organizator turystyki działający zgodnie z ustawa o turystyce z dnia 25.08.1997 jesteśmy zobowiązani do takiego prowadzenia tras by była zgodna z wszelkimi normami prawnymi - bierzemy całą odpowiedzialność organizacyjna na siebie.


Aby zapoznać się z zasadami współpracy pomiędzy Biurem a Zamawiającym pielgrzymkę należy przeczytać procedurę organizacji będącą esencją naszych 25 letnich doświadczeń - tekst czytaj poniżej , warto również wydrukowac 10 kroków ( pobierz w pdf) to cenne informacje dla Zamawiajacego kiedy podpisac umowe kiedy zamykamy listę aby podac ostateczna cenę czy kiedy będzie spotkanie z Przedstawicielem Biura - to jak 10 przykazań dla Zamawiajacego. Aby wybrać się na pielgrzymkę proszę zapoznać się z katalogiem naszych tras jakie prezentujemy na naszej stronie www - to biblia dla Zamawiającego. KLIKNIJ W KAFELKI


ZAPOZNAJ SIĘ ZE WZORAMI DOKUMENTÓW
Zbiór wzorów dokumentów prawnych jakie wykorzystuje Biuro do współpracy z Zamawiającym pielgrzymkę grupową
Zamawiający po decyzji realizacji pielgrzymki podpisuje z biurem zamówienie pielgrzymki i umowę ( pobierz wzory druków ). Biuro proponuje wykorzystać w celu naboru uczestników   formularz zgłoszeniowy dla Zamawiającego by każdy uczestnik podał w nim swoje dane osobowe, jednocześnie ale jest to dowód zapłaty jak i druk pełnomocnictwa  dla Zamawiającego. Biuro podaje również do pobrania w pdf druk listy uczestników wraz z danymi osobowymi koniecznymi do ubezpieczenie grupy oraz wzór przydziału pokoi czyli rooming listy. Przy pielgrzymkach autokarowych pomocna tez jest druk rozkładu miejsc autokarowych ( pobierz w pdf) . Wypracowaliśmy juz stałe warunki płatności w ratach by ułatwić proces realizacji pielgrzymki. Cena jest wypadkowa ilości osób do świadczeń stąd na wszystkich naszych  programach prezentujemy tzw symulację cenową gdyż ilość osób ma ogromny wpływ na cenę. Zamknięcie listy uczestników w podanym terminie dopiero określa ostateczna cenę. Wydaje nam sie to najtrafniejszym i najsprawiedliwszym rozwiązaniem. KLIKNIJ W KAFELKI




WYRUSZAJĄC NA SZLAK PIELGRZYMKOWY ZAPOZNAJ SIĘ Z:
Każdy pielgrzym wyruszając na szlak winien przeczytać i pobrać podane dokumenty zwłaszcza poradnik pielgrzyma.
Biuro od lat na każda pielgrzymke przygotowuje odrebny pakiet pielgrzyma, mozna tez zamówiec dodatkowe akcesoria jak spiewnik, T shirt czy plecak.
Każdego roku Biuro przygotowuje list do Kapłana ( pobierz w pdf ) i list do Pielgrzyma by podac im wskazówki pełnego uczestnictwa w pielgrzymce.
Biuro Ave działając zgodnie z ustawą turystyczną jest zobligowane do ubezpieczenia każdego uczestnika. Poznaj zakres ubezpieczenia. KLIKNIJ W KAFELKI


REGISTRATION FORM FOR FOREIGNEURS
Needfull formulars and document, the best for ordering the pilgrimage is to contact  by e-mail: incoming@ave.turystyka.pl or use online



Procedura organizacji pielgrzymki


Procedura zamówienia grupowego AVE 
Biuro AVE - czym można służyć?

Biuro czynne od poniedziałku - do piątku 08.30 - 16.30, we wtorki 11.00 - 19.00
    ZAPOZNANIE SIĘ Z OFERTĄ ORGANIZATORA AVE

  • Wizyta w Biurze: ul. Gawronów 23 Katowice - Brynów  
  • Kontakt z Działem Organizacji   
    Telefoniczny:  32 205 38 30   komórkowy awaryjny po godzinach pracy: +48 602 231 789
    fax.: (32) 205 38 28          GG: 7261792
    Skype: avepolonia (Touroperator) lub aveski (oferta narciarska) 
  • Zapytanie elektroniczne na adres e-mail: ave@ave.turystyka.pl 
  • Na stronie www.ave.turystyka.pl  (oferta pielgrzymkowa  dla grup)
    lub na www.aveski.pl (oferta narciarska)
    lub www.ave-polonia.eu (oferta turystyki przyjazdowej do Polski)
  • Katalog ponad 300 tras pielgrzymkowych (obecnie ponad 500) 
  • Na stronie www.ave.turystyka.pl przy każdym programie  znajdującym się po prawej stronie z adnotacją -dla grup na zamówienie”  znajduje się formularz zgłoszeniowy on-line 
  • W Biurze lub na stronie internetowej można zapisać się do listy chętnych na otrzymywanie NEWSLETTER- ów czyli komunikatów Biura AVE informujących o kierunkach wyjazdów i dostępności miejsc 
  • Terminarz imprez z ofertą AVE można otrzymać korespondencyjnie pocztą tradycyjną lub zapoznać się z nim na stronie www.ave.turystyka.pl
    WYBÓR PROGRAMU: TRASY, SZLAKU
    Oferta programowa Biura AVE jest uszeregowana wg następującej typologii:
  • Szlakiem Biblijnym
  • Szlakiem Apostołów i Świętych
  • Szlakiem Sanktuariów Maryjnych
  • Szlakiem Misyjnym Azji, Afryki, Ameryki płn. i płd. oraz Australii
  • Szlakiem Sacrum Chrześcijaństwa
  • Szlakiem Krajoznawczo - Wypoczynkowym
  • Szlakiem Weekendowym
  • Szlakiem Sanktuariów Polski
  • Szlakiem pielgrzymowania aktywnego: rowerem, pieszo, kajakiem, żaglówką
  • Podróże Ślubne i Poślubne
    Każda oferta programowa trasy określa:
  • Termin
  • Miejsce oraz godzinę wyjazdu i powrotu
  • Trasę programu
  • Koszt imprezy (często uzależniony od ilości uczestników)
  • Określone świadczenia w cenie i poza nią
  • Koszty zwiedzania (w cenie lub poza nią)
  • Warunki sprzedaży i uczestnictwa

BIURO ZASTRZEGA SOBIE PRAWO ZMIAN W PROGRAMIE

Trasę programu przygotowujemy zgodnie z obowiązującymi przepisami  i normami prawnymi, stąd zastrzegamy sobie jej autoryzację

    WARUNKI PŁATNOŚCI
  • Dla uczestników określone są na programie
  • Dla Zamawiającego grupę określa je program oraz umowa o realizacje imprezy turystycznej // pielgrzymki
    Zawierając umowę należy dokonać wpłaty
  • przy grupach autokarowych 
    depozytu w wys: kosztu ceny za 1 osobę 
    całość wpłaty jest płatna najpóźniej do do 30 dni przed realizacją programu
  • przy grupach samolotowych
    depozyt( często bezzwrotny) od każdego uczestnika za rezerwacje miejsca w samolocie
    całość płatna jest najpóźniej do 50 dni przed realizacją programu

    WARTO WIEDZIEĆ, dlaczego i w jaki sposób określamy terminy płatności 
  • Przy grupach autokarowych
    zazwyczaj  w dniu podpisania umowy prosimy o zaliczkę w wysokości: ceny 1 osoby jako depozyt
    reszta winna być wpłacona po zamknięciu listy (zazwyczaj na 40 dni przed pielgrzymka by do 30 dni przed pielgrzymką  dotarła 100% płatność za grupę). 
  • Biuro potrzebuje 30 dni  na opłacenie wszystkich świadczeń  dla  określonej liczby pielgrzymów, zwłaszcza iż przelewy zagraniczne często docierają  do adresata nawet i kilkanaście dni.

    DLATEGO TAK WAŻNE JEST DOTRZYMYWANIE TERMINÓW PŁATNOŚCI.
    Na każdą Wam serwowaną usługę podpisujemy umowy określające warunki płatności kontrahentom

    Ważne, zawsze można odstąpić od umowy: 
  • Do 3 miesięcy przed realizacja wyjazdu autokarowego można anulować wyjazd i dostać zwrot depozytu pomniejszony o 10% od wpłaconej kwoty ( na pokrycie kosztów manipulacyjnych) lub jeżeli cena stanowi inaczej (linie lotnicze często narzucają zaliczki bezzwrotne za rezerwacje biletu lotniczego)
  • Od 3 miesięcy do 30 dni przed - utrata depozytu (koszt ceny  1 os) w 100%
  • Od 30 dni przed  - już po podaniu listy uczestników -zgodnie z obowiązującą ustawa o usługach turystycznych uczestnicy przy rezygnacji  indywidualnej czy Zamawiający w imieniu całej grupy, ponoszą  koszty rzeczywiste  jakie zostały dokonane na poczet organizacji pielgrzymki. (Uczestnik indywidualny nawet  może do 48 godzin przed dokonać podmiany swojego uczestnika bez ponoszenia kosztów)


    Przy grupach samolotowych
    zazwyczaj  prosimy o płatność w 3 ratach: gdyż linie lotnicze od kilku lat wprowadziły bardzo restrykcyjna politykę dotyczącą rezerwacji grupowych:

    1. regularne linie lotnicze: takie jak LOT, Lufthansa, KL, Alitalia  itp.      
    Rezerwują  bilety dla grupy w 3 etapach:
    1 etap to określenie ilości rezerwowanych miejsc lotniczych . Warto podawać o 5 os. zawyżoną liczbę uczestników ponieważ  każdy kolejny bilet jest sprzedawany po innym taryfikatorze stad  często zwiększenie rezerwacji łączy się z  podrożeniem ceny
    2 etap :  wraz z potwierdzeniem przez Biuro wstępnej rezerwacji na wybrany lot, linie lotnicze żądają depozytu płatniczego za każde zarezerwowane miejsce.  Wysokość  tego depozytu określa linia lotnicza, często określając ze jest bezzwrotny (stąd i My musimy na programach  te informacje zamieszczać bo linie przy anulacji miejsca tego depozytu nie zwracają: często jest to kwota od 300 - 700zł. Kwotę te należy zazwyczaj zapłacić od 3 - 7 dni.  Stad  zaliczka przy grupach samolotowych to nie cena za 1 osobę tylko cena depozytu za rezerwacje miejsc od każdej osoby
    3 etap: dostarczenie listy  pasażerów  i ich opłata. Zazwyczaj regularne linie lotnicze żądają podania listy pasażerów od 60 - 40 dni przed data wylotu.  Jeżeli lista jest ona o PLUS // MINUS  10%  mniejsza lub większa - linie liczba pasażerów to nie ma problemu z zaplata za  rzeczywista ilość pasażerów, choć zdarzają się tez i w tym temacie karencje ze strony linii lotniczych. Zamiana nazwisk tez jest obwarowana karencjami.  Ostateczna cena biletu może ulec zmianie ze względu na taryfikatory podatkowe uzależnione od kursu walut - stad czasami podajemy  cenę + opłaty lotniskowe około….by zabezpieczyć się przed zmianami jakie  mogą nastąpić z powodu zmiany kursu walut.

    2. loty czarterowe
     - czyli wykup miejsc w samolocie latającym na wakacyjnych destynacjach tylko w określone dni sezonowo
    Rezerwują  bilety dla grupy w 3 etapach:
    1 etap to określenie ilości rezerwowanych miejsc. Cena jest stała dla wszystkich podawana już z opłatami lotniczymi.
    2 etap :  wraz z potwierdzeniem przez Biuro wstępnej rezerwacji na wybrany lot, dysponent miejsc w locie czarterowym  podpisując z nami umowę gwarantująca określoną pulę miejsc żąda wpłaty zaliczki w wysokości: od 300 - 500zł jako depozytu bezzwrotnego. Kwotę tą należy zazwyczaj zapłacić do 2 tygodni od daty umowy, stad  zaliczka przy grupach samolotowych to wysokość depozytu za rezerwacje każdego miejsca.
    3 etap: dostarczenie listy  pasażerów  i ich opłata
    Zazwyczaj opłata za bilety czarterowe jest na 30 dni przed odlotem, stad od uczestników zadamy wpłaty do najpóźniej na 40 dni przed wylotem. Zamiana nazwisk tez jest obwarowana karencjami.

    3. Tanie linie lotnicze: t.j. Wizzair, Ryanair itp
    Maja bardzo restrykcyjną politykę rezerwacji biletów grupowych. Korzystna jest tylko wtedy jeżeli znana jest liczba pasażerów, w każdym innym przypadku zakup biletów jest niekorzystny, Tanie linie lotnicze są nastawione na pasażera indywidualnego i każdego dnia poprzedzającego datę wylotu zmieniają cenę biletu. Na 6m-cy przed można kupić bilet w jedna stronę bardzo tanio  wraz z opłatami lotniczymi i bagażowymi, ale taki zakup jest tylko możliwy podając nazwisko pasażera i opłacając w 100% koszt biletu.
    Rezerwacja grupowa  ( grupa musi liczyć powyżej 20 osób) odbywa się na nieco innych warunkach:
    1 etap to określenie ilości pasażerów,  a na jej podstawie linie podają uśrednioną cenę biletu(ponieważ grupa blokuje dość dużą pulę miejsc stad cena jest często dużo wyższa od ceny internetowej dla pasażera indywidualnego).
    2 etap :  wraz z potwierdzeniem przez Biuro ilości osób i ceny - tanie linie żądają 100%-tej płatności za każde miejsce w trybie do natychmiastowym lub max do 3 dni. Brak zapłaty łączy się z utrata rezerwacji. Nie ma możliwości zwrotów biletu.  
    Stad przy organizacji grupy kiedy Zamawiający nie zna liczby uczestników, trudno jest  zapłacić 100% za określona liczbę biletów, zwłaszcza ze tanie linie nie zwracają za ich anulacje. Jedyna korzyść takiego kupna to ta że cena biletu jest tańsza od czarterowego i regularnego oraz ze nazwiska pasażerów można podać dopiero na 3 dni przed odlotem. Zmiana nazwiska przed odlotem łączy się z wysoka karencją.
    Istnieje jeszcze możliwość podania programu bez ceny biletu lotniczego i dopiero decydując się na wyjazd uczestnik zapłaci cenę z danego dnia, ale ta sytuacja spowoduje ze każdy będzie miał inna cenę biletu.
    Ta metoda zakupu biletu nie ma gwarancji limitu miejsc i łączy się z 100% płatnością przez uczestnika w dniu zapisu

    USTALENIE TRASY PIELGRZYMKI 
    Najczęściej Biuro w celu przygotowania oferty trasy pielgrzymki wysyła formularz w którym Dział organizacji prosi w celu przygotowania modyfikacji trasy oraz kalkulacji trasy o następujące informacje: 
    1. planowana trasa
    2. miejsca priorytetowe do nawiedzenia ( sanktuaria)
    3. planowany termin
    4. określenie ilości dni ( mniej więcej)
    5. planowany budżet ( cena na 1 osobę)
    6. określenie środka transportu: 

  • trasy lotnicze radzimy zlecać z co najmniej 3 miesięcznym wyprzedzeniem
  • trasy autobusowe co najmniej z 1 miesięcznym wyprzedzeniem określić czy trasa może mieć nocne przejazdy

  • 7.określić standard bazy noclegowej oraz przydziału pokoi
    8. rodzaj świadczeń żywieniowych
    9. podanie przybliżonej ilości uczestników, ilości Kapłanów
    10. określenie liczby uczestników gratisowych
     - standardowo Biuro proponuje dla grup do 20 - 25 osób 1 osobę gratis, dla grup powyżej 25 osób 2 osoby gratis ( w tym Kapłan)

    USTALENIE CENY na 1 uczestnika
    CENA IMPREZY TURYSTYCZNEJ // PIELGRZYMKI jest wypadkową ilości świadczeń do ilości uczestników
    Po otrzymaniu formularza zamówieniowego lub określeniu powyżej wskazanych 10 pkt następuje 
    KALKULACJA wraz z symulacją cenową

    dla 10 - 14 os + 1 miejsce gratis + obsługa (Pilot, Kierowcy) 
    dla 15 - 19 os + 1 miejsce gratis + obsługa
    dla 20 - 24 os + 1 miejsce gratis + obsługa
    dla 25 - 29 os + 2 miejsca gratis + obsługa
    dla 30 - 34 os + 2 miejsca gratis + obsługa
    dla 35 - 39 os + 2 miejsca gratis + obsługa
    dla pow: 40 os +2 miejsca gratis + obsługa

    Na życzenie Zamawiającego Biuro może przygotować symulacje cenową dla większej ilości miejsc gratis

    PREZENTACJA OFERTY "pod klucz" i DECYZJA ZAMAWIAJACEGO
    Biuro drogą poczty elektronicznej lub przesyłki listowej lub faxowej prezentuje ofertę. Wraz z listem informacyjnym określającym najpóźniejszy termin do podjęcia decyzji o realizacji pielgrzymki Podanie danych osobowych na jakie ma być przygotowana umowa oraz zamówienie pielgrzymki 

    ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA ORAZ UMOWA Z BIUREM AVE
    Po potwierdzeniu telefonicznym bądź listowym o podjęciu decyzji o realizacji pielgrzymki Dział Organizacji Biura AVE przygotowuje: 
  • 2 w egz. do podpisu DRUK ZAMOWIENIA pielgrzymki na konkretny program i konkretne świadczenie
  • 2 egz. umowy o realizację pielgrzymki

  • UMOWA prawa określa prawa i obowiązki Organizatora oraz sposób rozliczenia Integralna częścią umowy jest program oraz warunki uczestnictwa

    Wraz z tymi podstawowymi dokumentami Biuro zawsze załącza:
  • formularz zgłoszeniowy dla każdego uczestnika będący drukiem pełnomocnictwa ( z podpisem)
  • list do umowy
  • list do Kapłana Duszpasterza Pielgrzymki
  • list do Pielgrzymów
  • kwit dla uczestnika potwierdzający uczestnictwo
  • wzór listy uczestników ( jakie dane osobowe sa konieczne)
  • warunki uczestnictwa Biura AVE


  • PODPISANIE UMOWY Z BIUREM AVE
    Umowa nabiera ważności prawnej po jej podpisaniu , odesłaniu podpisanego egz umowy oraz zamówienia do Biura oraz wpłaty zaliczki.
    Bez wpłaty zaliczki umowa nie nabiera ważności prawnej.

    NABÓR   UCZESTNIKÓW przez Zamawiajacego
    Zamawiający jest zobowiazany do naboru uczestników oraz poboru od nich płatności
    • Nabór uczestnika odbywa sie poprzez  wypełnienie  formularza zgłoszeniowego ( 2 egz : 1 dla Zamawiajacego, 1 dla uczestnika) na którym podaje dane osobowe, określa status i podpisuje druk pełnomocnictwa dla Zamawiajacego który w Jego imieniu prawnie reprezentuje grupę)   DRUK do pobrania  (druk pełnomocnictwa w pdf)
    • Pobór płatności od uczestnika
  • PŁATNOŚCI
  • Zamawiający w imieniu grupy dokonuje płatności w okreslonych ratach na programie
    I rata: zaliczka
    II rata dopłata do całosci kwoty za 1 os po tzw "dacie zamkniecia listy)
    na wskazane konta Biura AVE w PLN lub walutowe

    WSZYSTKIE PŁATNOSCI Z AVE wykonujemy za pośrednictwem konta bankowego. Biuro zastrzega sobie przyjmowanie gotówki w Biurze ze względów bezpieczeństwa.

    UMOWA określa
  • termin wpłaty zaliczki
  • termin dostarczenia listy uczestników oraz zamknięcia listy uczestników

  • Ze względu na cenę uzależniona od ilości osób CENA OSTATECZNA pielgrzymki jest ustalana po dacie tzw. ZAMKNIECIA listy uczestników

  • termin zamknięcia listy uczestników
  • termin określenie ceny zgodnej z ilością uczestników
  • termin płatności zgodnie co do ilości uczestników
  • termin podania listy uczestników wraz z danymi osobowymi oraz przydziałem pokoi
  • termin zebrania organizacyjnego lub przekazania pakietu informacyjnego w celu przygotowania się do pielgrzymki
  • sposób rozliczenia: przelewem na konto

  • ORGANIZATOR wybiera czy faktury potwierdzające zapłatę maja być indywidualne czy jedna zbiorowa na Zamawiającego ( Nie ma możliwości decyzji po pielgrzymce ponieważ faktury ą wystawiane wraz z data rozpoczęcia świadczeń a termin zaksięgowania ich jest do 14 dni od daty wystawienia) 
    ORGANIZATOR PROSI ZAMAWIAJACEGO o PRZESTRZEGA WSKAZANYCH TERMINÓW ponieważ często termin jest określony zobowiązaniami prawnymi z kontrahentami określonych świadczeń np. linie lotnicze nakazują do podania liczby miejsc w samolocie do 60 dni przed a podanie nazwisk do 50 dni przed wraz z 100% płatnością

    PO PODPISANIU UMOWY...
    Organizator
  • dokonuje rezerwacji wszystkich świadczeń określonych w programie
  • ZAMAWIAJACY
  • dokonuje naboru pielgrzymów, zbierania ich danych osobowych oraz przyjmuje wpłaty.


  • PO ZAMNIECIU LISTY i określeniu ostatecznej ceny
    Organizator
  • reguluje płatności za zamówione świadczenia
  • przygotowuje materiały pielgrzymkowe: identyfikatory imienne, śpiewniki, poradniki itp.
  • Organizuje albo zebranie organizacyjne z uczestnikami pielgrzymki lub przekazuje pisemne informacje w celu przygotowania się do pielgrzymki

  • BIURO AVE zastrzega sobie prawo ustalenia terminu zebrania oraz prosi aby zebrania nie ustalać na niedziele ( jako jedyny dzień wolny od pracy)
    ZAMAWIAJACY
    Informuje pielgrzymów o ostatecznej cenie i terminie zebrania organizacyjnego
  • Przyjmuje wpłatę całości od uczestników
  • Wpłaca płatność na wskazane konta bankowe Biura AVE
  • Dostarcza listę uczestników wraz z pełnymi danymi osobowymi oraz przydziałem pokoi

  • REALIZACJA PIELGRZYMKI
    Organizator
  • Rozdaje pakiet Pielgrzyma ( śpiewnik, notatnik Pielgrzyma, identyfikator)
  • Stara się zapewnić miejsce celebracji codziennej Eucharystii
  • Uczestnictwo w pielgrzymce poświadcza specjalnym certyfikatem przygotowanym prze Biuro dla każdego Pielgrzyma

  • ZAMAWIAJACY
  • Uczestniczy wraz z pielgrzymami w pielgrzymce


  • POST PELEGRINUS 
    Organizator
  • Wystawia faktury dla Zamawiającego( chyba ze ustalono inaczej)
  • Zaprasza do kontynuacji i świadectwa doświadczeń pielgrzymkowych w Parafii
  • Prosi o fotografie i świadectwa pielgrzymów w formie elektronicznej w celu ewangelizacyjnym do umieszczenia na stronie pielgrzymkowej

  • ZAMAWIAJACY
  • Organizuje spotkanie po pielgrzymkowe i kontynuacje dzieła wspólnoty pielgrzymkowej w Parafii



  • ORGANIZATOR ZAPEWNIA
    Zgodnie z ustawą o usługach turystycznych Touroperator AVE posiadający zezwolenie Wojewody Śląskiego nr 812 oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w Towarzystwie Ubezpieczeniowym ' SIGNAL IDUNA" ma obowiązek zapewnić:
  • ubezpieczenie KL i NNW
  • opiekę licencjonowanego Pilota // Przewodnika // Rezydenta
  • w przypadku pielgrzymek
  • opiekę duchowa Kapłana
  • możliwość uczestnictwa w codziennej mszy św.

  • ORGANIZATOR POLECA
  • zapoznać się z obowiązującymi przepisami celno-dewizowymi
  • zapoznanie się z poradnikiem TURYSTY / PIELGRZYMA AVE (w biurze lub na www)
  • zapoznać się z prawem celno dewizowym oraz prawie wizowym obrrezy)
  • skorzystać z dodatkowych świadczeń ubezpieczeniowych tj. Koszty Rezygnacji z imprezy lub ubezpieczenie bagażu
  • w celu podróżowania posiadać ważny paszportu, ewentualnie Dowód osobisty ( tylko w krajach EU)











7261792 s aveski



13464397 s avepolonia
AVE Touroperator

ul. Gawronów 23
40-527 Katowice

Polska // Poland

tel. /32/ 205 38 30
fax /32/ 205 38 28

Dział Obsługi
Sales Department
info@ave.turystyka.pl

Dział Organizacji Grup
Group Department
ave@ave.turystyka.pl

Godziny pracy biura

poniedziałek-piątek
8.30-16.30

wtorek
11.00-19.00


______________












Signal
Wiara

mus




   
 
strona główna dodaj do ulubionych wersja do druku napisz do nas
 
Ta strona wykorzystuje pliki cookies - korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Możesz zarządzać plikami cookies, zmieniając ustawienia w swojej przeglądarce internetowej.